26 oktoober 2009

Jubedused tänaval!

Mis toimub inimesed, mis toimub????

Sai hommikul ilusti trenni kergelt 8km sörgitud ja hakkan siis tööle sõitma ja...

sõpruse - linnu tee ristil, vaatan: seisab vasakus reas politsei auto, paremas buss. ja mina keskmises reas ning ei yhtegi eesolijat - ideaalne ju?! ilusti hakkas roheline ka põlema ja lausa nautisin üle ristmiku sõitmist, et ei pidanud seisma jääma (veidi siiski hoogu vähendasin 50pealt 40peale) ja see roheline oli siis juba paar sekundit jõudnud põledagi, kui järsku, keset ristmikku olles ilmus paremalt nähtavale valge kaubik linnu tee poolt punase tulega ja noh, ütelgem ausalt - mitte midagi polnud teha-ootasin ainult pauku ja see tuli ka muidugi ja päris hea pauk oli... hoog oli tal suur!
külg ja esiots on nüüd sodi täielikult aga ise õnneks terve. ja õnneks toimus kõik politseiauto silme all, nii et teisel osapoolel polnud midagi kobiseda ka :D õnneks, sest oli umbvenelane ja suht raske oli suhelda, isegi politsei täitis kindlustuse akti tema eest. kena politseineiu oli ka ja abivalmis ning viisakas, igati ok.
aga ilma autota peab olema nüüd ca 3nädalat (nädalaks anti asendusauto aga sellest ju ei aita), vb isegi 4... see teeb osade trennide tegemise ja kvaliteedi raskemaks aga eks ma üritan hakkama ikka saada!

noo mida ometi, sõida kui korralikult tahes, ikka midagi juhtub... ma vist suht õnnetuse tähe all sündinud. samas ise terve, nii et väike õnentäht ka kuskil olemas, ehk aitab see edaspidi jooksmisel?

2 kommentaari:

  1. Nägin autosid seal peale matsu seismas. Olid teised suhteliselt arusaamatus asendis. Ei jäänud kena politseineiut vaatama hoolimata sellest, et mees olen.

    VastaKustuta
  2. nojah, eks see löök külje pealt viskas mul auto suht mitu meetrit külje poole, teiselt poolt vastu tulejatele ette, kes tahtsid linnu teele pöörata-paras segadus ja mõlemad autod vajasid puksiiri, omal jõul ei saand kuskile. politsei kuulas teist poolt ikka pikalt ja mitu korda üle. See tuli külje pealt ikka täie hooga, vedas et ise enam-vähem terve olen.
    ja noh, eks mul oli ju seal aega vaadata küll, kuigi ega seal väikses sokiseisundis tegelt vaadata saanud küll, lihtsalt hea oli suhelda, lahke inimene, abivalmis :P

    VastaKustuta